مدیران ایده پرداز جوان طراح و مجری استارت آپ

استراتژی بازاریابی استارتاپ چیست؟
استراتژی بازاریابی استارتاپی یک طرح بازاریابی است که متناسب با بودجه محدود یک استارتاپ است و نسبت به استراتژی های بازاریابی سنتی رشد سریع تری را نوید می دهد.
استارت آپ شرکت مدیران ایده پرداز جوان

استارت آپ چیست؟

یک استارت آپ یک پروژه میباشدکه از تبدیل یک ایده خام به یک محصول می انجامد. ناگفته نماند که یک گروه خستگی ناپذیر با تلاش مستمر بعد از گذشت زمان به هدف خود رسیده اند.

هتر است بگوییم یک استارت آپ از هیچ یا همان صفر شروع شده و به 100 میرسد. سخت و آسانی در استارت آپ مطرح نیست خواه آن یک محصول کوچک باشد که چند بازاری مراحل پروژه را طی کنند. یا یک اختراع تازه توسط گروه دانشمندانان در هر دو صورت به آن استارت آپ میگویند.

در ایران استارت آپ های کوچک و بزرگی داریم که بیشتر آن ها در اول راه هستند. بخش کوچکی هم در میانه راه و تنها اندکی خود را نزدیک خط پایان می بینند.

استارت آپ در ایران به جز ایده و هم فکری و انرژی به سرمایه گذار نیاز دارد. اگر یک ایده فوق العاده هم داشته باشید بدون سرمایه گذار و دقیقا پول استارت آپ شما با شکست مواجه خواهد شد.

میزان درآمد یک استارت آپ

اگر به استارت آپ در طولانی مدت (بیش از 5 سال) نگاه کنیم. یک کار پر سود و درآمد است. اما قبل از هر چیز باید در حوزه تخصصی خود برند شوید. این موضوع با تبلیغات به دست خواهد آمد.

لیست 12 استارت آپ های موفق داخلی

  • دیجی کالا
  • ترب
  • اسنپ
  • اس تی وود
  • دیوار
  • شیپور
  • بیدود
  • جابینجا
  • تپسی
  • فیلیمو
  • ژاکت
  • نماوا